lørdag 4. april 2009

Gårsdagen i bilder

Kl. 11

Våkner hos Magnus, slumrer litt siden jeg har fri

Kl. 12

Magnus henter saxofononen han hadde bestilt på ebay på posten mens jeg lager frokost. Den er fra 20-tallet og lukter vondt. Men blir fin på veggen da :)

Jeg spiste kjempesunn frokost

Kl 13 og 14

Magnus kjørte meg til byen. Jeg dro for å skaffe meg nytt pass, og måtte ta passbilder to ganger fordi jeg ikke fikk med hele hodet første gangen. Litt surt, og dyrt.
Etterpå trente jeg, men det får dere ikke noe bilde av.

Kl 15

Møtte lillebror på bussen hjem

Fikk han til å ta bilde av meg. Secondhand solbriller og smykke, tskjorte fra american vintage, hettegenser fra Barcelona, jeans fra Acne og sko fra Converse.

Kl 16

Vasket 1. etasje, så fint ble badet.

Kl 17

Pakket ut dagens kjøp: Alias :D Hurra! Satt meg ned med macen og ble sittende en stund.

Kl 19

Hjemmelaget pizza og øl med familien

Kl 20

Magnus kom på besøk

Kl 21

Jeg tente lys og så på Nytt på nytt

Magnus spilte sax (ikke pent, han spiller egentlig kontrabass)

Kl 22

Solo og melkesjokolade + Pans labyrint = fin fredagskveld


Håper dere har en fantastisk helg!

5 kommentarer:

Mia sa...

:D
Nå fikk jeg lyst på solo.

Maria sa...

Aww, det så kos ut! <3

Camilla Didriksen sa...

Herlige bilder :)

Pia sa...

Koselig :) Kul sax!

Anonym sa...

Herlighet, Kamilla... Den saxen var like ille som du sa. haha! Han er gal.
- Din Mari. Når har vi vært kjærester i nesten 4 år og er like forelsket <3