mandag 30. mars 2009

Hjartepost og brettekanter

For en stund siden ryddet jeg i klesskapet, det trengtes. Deilig å se hva som er der inne igjen, og å få kasta alle de utslitte trusene og buksene man ikke får igjen knappen på lenger... Anbefales! Nå er det klart for nye innkjøp!

Før og etter:


Jeg vet ikke om dere leser Mariell sin blogg, Hjartesmil, men det bør dere. Uansett, hun begynte et lite prosjekt som heter Hjartepost for ikke så lenge siden. Man kunne melde seg på og sende en pakke til en fremmed og motta en i retur. Jeg ble med, og i går fikk jeg denne nydelige pakken fra Karin i Bergen. Den inneholdt:


Fingerdukker! De er dødssøte

To notisblokker med 3d-effekt (den ene med panda på :D Tilfeldig?)

Søt pengepung og sånn magisk egg man putter i vann, så kommer det et håndkle ut!

Rosa muffin som man kan gjemme små skatter i, og et kjempehyggelig brev

Nå må jeg få fart i sakene og få sendt ut min egen hjartepost til den jenta har fått utdelt :)

2 kommentarer:

Karin sa...

Hjartepost er fantastisk! Glad du likte det! =)

maria sa...

Åh, helt fantastisk! <3