fredag 24. juli 2009

Leiligheten

Jeg har jo helt glemt å vise dere leiligheten! Her, i Trondheimsveien 64, er stedet jeg skal bo fremover. Nå har vi kommet i orden og jeg er veldig fornøyd :) Fortsatt noen småting som mangler, men ikke noe man må ha med en gang. Jeg ønsker meg et teppe under stuebordet, en støvsuger, noen duker og en kommode og et speil på soverommet.
Først var det esker og kaos

Så ble det orden :) Her er deler av stua. Det er Andy Warhol-bananer, Sigur Rós-plakat, kiste, mørkelilla sofa og Ikeabord.

Kjøkkenet er en liten krok, men den er fin. Den har vaskemaskin også!

Her er den andre enden av stua, med bok- og cdhyller. Bøkene er sortert etter farge og CDene alfabetisk.

Vinduene er to meter brede. Nytt bord og stoler fra Ikea, og TV som er lånt av mamma og pappa

På soverommet fikk vi plass til en arbeidsplass bak døra.

Jeg har trukket oppslagstalva mi i lilla elefantstoff. Fuglene skal egentlig henge i taket, men taket er så hardt at jeg ikke får slått inn spiker eller stift.

Senga med puter jeg har sydd selv (!) og stemningslys fra Ikea

En kveld kom Maria til meg og innviet smoothiemaskinen

Nam nam! I glass etter mormor faktisk (jeg knuste ett i oppvasken, hysjjj)

Vi lagde hjemmelaget tacopizza

Maria synes den var god, og det var den også.

Her gleder jeg meg til å bo sammen med Magnus.

Ingen kommentarer: