torsdag 28. mai 2009

Paper

I dag tok jeg en Oslotur etter jobb for å se en leilighet jeg hadde veldig troen på. Den skulle ha visning mellom 17 og 18 i dag, men da jeg kom dit stod det bare "utleid" på døra. Da ble jeg ganske sint. Ikke hadde giddet å oppdatere finn.no engang... Men men, skal prøve på nytt på lørdag.

Jeg traff Pia for en smoothie og litt trøsteshopping, men fant ikke noe jeg hadde veldig lyst på. Er på jakt etter en såkalt "paperwaist"-shorts, en sånn som denne:

Den er fra Gina Tricot, men jeg fant den ikke på butikken i Bogstadveien i dag. Vil dere være så greie å si ifra hvis dere ser denne eller en som likner? Blir jo noen Osloturer fremover, leilighetsjakta er ikke over.
Bildet er fra stockholmstreetstyle

3 kommentarer:

heidi sa...

cheap monday har en liknende shorts :) i blå og svart vet jeg

heidi sa...

http://4.bp.blogspot.com/_Oad0OH87Jt0/SbfMU3pb2lI/AAAAAAAAARY/E3NE6YBduL4/s1600-h/scaled_half_shorts_black_f.jpg

Anonym sa...

de har grønn paperwaist shorts på oasis nå vet jeg, tror de har den i alle butikkene.
grønn, i retning armygrønn.