søndag 31. mai 2009

Min lørdag

I går var jeg på visning i Oslo med Magnus igjen. Håper nok en gang på det beste :) Etterpå stakk vi en tur på Operaen med Eivind og Nicolay, vi hadde jo ennå ikke vært der. Det var fint og sånn. Etter litt om og men (butikkene stengte visst tidlig) fikk vi laga oss taco hos Eivind. Da gutta dro for å spille konsert traff jeg Maria og hang med noen venner av henne i parken og senere på Tea Lounge. Jeg syntes det var stas å være ute og fikk til og med drukket tequila for første gang, det var suksess!

Eivind, Magnus og Nicolay

Magnus og jeg


Jeg hadde på meg kjole fra Saints & Mortals, sandaler fra Dna, smykke fra David Andersen, veske fra Vanessa Bruno og solbriller fra Ray Ban. Alle kan se at jeg har tatt solarium x antall ganger og vært masse ute i sola i det siste.

Operaen

Happy!

2 kommentarer:

maria sa...

Den kjolen er så fin!
Og det var veldig hyggelig å se deg igår:)

Malene sa...

Søt kjole<3 :)