fredag 8. mai 2009

DIY

En dag snart skal Maria og jeg ha DIY (do-it-yourself)-dag og lage masse fint og være kjempekreative, mm. Her er noen kule DIY-prosjekter jeg kunne tenke meg å lage. Trykk på linkene for å finne noen av guidene.


Jeg vil sy/trykke ord/setninger på klærne mine, bilder via Maria

Klorbleika tskjorter/bukser. Denne er fra BritUgly

Gjennomsiktig strømpebukse med blomster av My Precious Confessions

Shredded tskjorte av Childhood Flames

Asymmetrisk topp, av Vanillascented

Poofy-skjørt av Childhood Flames

Topp inspirert av Alexander Wang ss09 av Behind the Seams

Yndige strømpebukser med perler og hullete shorts med chains fra Parc and Cube

Det er kult å gjøre ting selv! I dag har jeg hatt fri fra jobben og bare sovet lenge, tatt sol og trent. Snart kommer Magnus på besøk, jeg er klar for en slapp kveld på sofaen. God helg!

Ingen kommentarer: