søndag 24. mai 2009

230509

I går var jeg på bursdagsfest hos Nicolay som nettopp har fylt 20 år. Sånn så det ut:

Da vi kom fikk vi punsj, som var utrolig, utrolig god. Kunne drukket den som tørstedrikk.
Sørget for å få oppskriften til senere anledninger:
Bland Sprite, appelsinjuice, vodka, drinkmix med jordbær og banansmak, opphakkede jordbær, banan og annanas og masse is. Hvor mye av hver del bestemmer man selv :)

Nicolay og Nora har ordnet masse god grillmat. Gale gjengen...

Etter middagen ordnet jentene (og bursdagsbarnet) på kjøkkenet mens gutta satt i sofaen

Jeg hadde på meg topp fra H&M, belte etter mamma, bukse fra Mango, sandaler fra Dna og smykke fra Indiska.

Lise og jeg

Det ble brownies og is til dessert

Været var ganske sykt. Hagl og regnbue på en gang!

Magnus og jeg, og Nicolay var linselus

Senere på kvelden ble det dansing til gamle russefavoritter

1 kommentar:

maria sa...

Farlig med drinker som smaker så godt! Så ut som en koselig fest. :)