lørdag 18. april 2009

Wild Bird

I går kveld så jeg Bigbang på Union Scene, da hadde jeg på meg dette:

Sko fra Converse, jeans fra Acne, tskjorte fra American Vintage, blazer fra Benneton og solbriller fra Urban Outfitters. Har smykke fra Indiska, som man ser litt bedre hvis man trykker på bildet.

I dag har jeg vært hos frisøren og farget og klippa litt. Gjorde det hos en lærling for at det ikke skulle bli så dyrt, og det fikk sine konsekvenser. Er forsåvidt fornøyd med fargen og klippen, men fargen er så ujevnt lagt. Er mye "gulere" i luggen og på toppen enn bak og på sidene. Man ser det ikke på avstand, men på nært hold ser man det... Får ringe ned på mandag og høre om de kan fikse det før jeg stikker til Paris, ikke så kult å dra med halvbra hår. Synes det ble fint med lysere blondfarge uten så mye gult i da :)




Og der er det jeg har på meg i dag: Skjortekjole og tights fra Bikbok og støvletter fra Din Sko.

I kveld skal jeg se teatersport med Harald Eia og mange flere på Litteraturhuset, gleder meg! Hva er deres planer?

3 kommentarer:

Ellen sa...

Jeg skal på Bigbang på lørdag. Om en uke. Hurra :D

Anonym sa...

Åh, Bigbang er bra! Jeg har brukt dagen på husarbeid, så din har visst vært litt mer spennende enn min.

maria sa...

Åh, så kjedelig. De fikser det gratis, sant? :)