mandag 6. oktober 2008

Acne on sale

Hot tips til alle som bor i Oslo eller i området rundt:


Acne har lagersalg onsdag 15. til lørdag 18. oktober fra kl. 09.00 til 19.00. I følge Norwegian Fashion skal de selge klær fra vår-og sommerkolleksjonen, DenimFlash for dame og herre, ShopBust 2008 og ikke minst varer fra eldre kolleksjoner. Jeg må innrømme at jeg ikke veit hva alt det der er, men det blir nok knaill uansett. Håper jeg får tatt turen, kunne trengt et par småbaggy jeans nå. Ikke helt fått med meg hvor det er, men regner med at det er på Acne-butikken i Hegdehaugsveien.


Noen som skal?

Wrote this one in Norwegian...

3 kommentarer:

Bella|Lea sa...

åh va roligt! kul att du gillar den:D din är blogg jätte fin! och din profilbild är hur söt som helst!:)

Anniken sa...

Noen som har lyst på Gratis klær fra Hm og Gina Tricot?

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=31602


Super blogg:)

Anonym sa...

Det hørtes gøy ut! Jeg blir gjerne med:)