fredag 24. juli 2009

Blue suede... jacket

Siden sist har jeg brukt mye, mye penger på ting til leiligheten (stereoanlegg!!), men det har vært svært lite nytt til meg selv (klær, sko og sånt) siden Paris i april. Da jeg fant denne knallblå bikerjakka i semsket skinn på Bikbok falt jeg pladask. Lurte litt på om jeg skulle ta den i svart eller blå, men er veldig glad jeg gikk for blå. Skiller seg mer ut og passer godt til mitt lyse hår og hud. Gleder meg til å bruke denne utover sensommeren og høsten.


<3>
Forrige helg hadde jeg besøk av fire venninner i leiligheten. Her er Hilde og Maria, som hadde tatt på seg nesten det samme! Søte da.

Annet nytt:
- Jeg kom inn på årsstudie i engelsk på UiO, som var førstevalget mitt. Det er veldig fint, men ikke helt uventet.
- Jeg har fått deltidsjobb på Platekompaniet i Bogstadveien. Det er perfekt! Enkelt å komme seg dit med t-banen og da trenger jeg ikke være redd for å bli en alt for fattig student.
- Magnus og resten av jazztrioen er på Europaturné i en svær varebil om dagen. De gjør Europas torg utrygge. Les reisebloggen deres her.
- Jeg har én uke igjen på Platekompaniet i Drammen. Det blir veldig rart å slutte, har et lite eieforhold til butikken i og med at jeg har jobbet der helt siden den åpnet. Men det skal bli godt å ha noen uker fri, gleder meg veldig til Øyafestivalen og ikke minst til å bli student!


Avslutter med et bilde fra en av de få dagene jeg har fått ute i sola i sommer, håper på flere før høsten kommer.

God helg!

6 kommentarer:

Ladybird sa...

Der var den fine blå jakka :)

Pia sa...

Gratulerer med jobben :) Det var jo supert!

Maria sa...

Hurra for jobben i Bogstadveien! Da skal jeg komme og besøke deg i lunsjen min ^^

Kamilla sa...

Maria: Spørs når du har lunsj da :P Nå som jeg er deltidsarbeider blir det mest kvelder og lørdager/søndager.. Uvant!

maria sa...

Ah, true!

Jeg har bare vært på litt internett-hiatus, prøvd å bruke tiden min på å være litt sosial og lese bøker og sånt. Fikk tilbake telefonen min igår kveld, men så ingen melding fra deg? Hm, mobilen min sluker alt som er hyggelig. Når kommer du til Oslo neste gang!?

(har telefon igjen nå)

Kimberly Bernardo sa...

Digget den blå jakka!