fredag 24. juli 2009

Blondie


Sånn her vil jeg se ut på håret! Helst NÅ. Noen tips for å få håret til å gro fortere? Eller er det ingenting man kan gjøre? Jeg drømmer om å få håret mitt ned til den lengden der, farge det like blondt og få tilbake den tunge, rette luggen, jeg savner den. En kompis av meg jobber som læring på Tony & Guy, han skal fikse meg i august en gang, gleder meg. Nå har jeg ikke klippet meg siden april, alt for lenge siden, men blir jo ikke lenger av at man klipper det kort heller.

Bilder fra h&m.com

3 kommentarer:

Nora sa...

Jeg tror jeg har lest engang at hvitløk gjør at håret gror fortere, hmm :/

maria sa...

Åh, la skikkelig godt merke til det håret da jeg leste HM-katalogen! Er sykt fint, tror du kommer til å kle det :)

Kamilla sa...

Nora: Tror ikke jeg skal prøve det :P
Maria: Håper det :)