tirsdag 4. august 2009

20

Her er noen bilder fra lørdag. Da var jeg i bursdagsfeiring til Ingrid og Kjersti. Nå er jeg utrolig lei regn på hytta, så i dag måtte jeg på en trøstetur til Tønsberg. Var veldig sparsom da. Fant meg en svart topp fra Cheap Monday og en rød strømpebukse fra Accessorize, begge på 70% salg. Vurderte også å kjøpe meg et par gummistøvler, kjekt å ha på Øyafestivalen og videre utover høsten. Vet ikke om jeg vil bruke en tusenlapp på støvler fra Isle Jacobsen eller Hunter eller kjøpe noen billigere. Kanskje kjæresten kan kjøpe med støvler fra København, Isle Jacobsen er vel billigere der?

Zima og jeg

Kjersti og Nora

Ingrid hadde laget kjempegod salat med kyllingfillet og pasta. Jeg ble imponert over tre ulike dressinger laget fra bunnen av!

Mari

Lise, Mari og Ingrid

Det var alt for mange gode kaker, fikk vondt i magen.

Mari, Karine, Lise, Nora og Inger Lise

Karine, Vemund og Christina

2 kommentarer:

Mia sa...

Jeg har tenkt masse på et par Hunter i svart - de er så utrolig mye mer feminine enn Ilse Jacobsen som etter min mening er.. to elefantføtter å vandre rundt i.

Men til min glade overraskelse oppdaget jeg i går at Viking har noen som ligner svært på Hunter! Og laangt rimeligere - 599,-. Stoffet inni er også litt fancypancy ;) Tror det var typ eurosko som hadde.

maria sa...

Aww, bebis! Jeg blir verpesyk. ;O